Benvinguts a les NTICEDU:

Heu entrat en aquest espai que és el meu primer blog, per tant, vaig d'estrena!

Diuen que tot el que es fa amb il·lusió i esforç, per poca cosa que sigui, val per dos, i jo que sóc molt amant de les dites i els refranys, m'ho crec! Per això aquest rètol gran que diu "Perseverar. Per aprendre cal perseverar". Aquest és el meu desig per aquesta assignatura ja que sé que amb les TIC puc descobrir un món ple de possibilitats i avantatges on si cal, també hi pot cabre el refranyer.











dimarts, 28 de setembre del 2010

(NTICEDU) CONCLUSIONS

En aquesta minipac PAC 1.1  m’he adonat que sovint no reflexiono sobre temes referents a les TIC i les seves repercussions. Em pensava que em seria més fàcil contestar a les preguntes i, Déu n’hi do el que he hagut de cavil·lar. Malgrat això, ho valoro molt positivament perquè,  tant les preguntes com l’activitat de puntuacions m’han servit per obrir la porta a aquesta assignatura.Pel que fa al mapa conceptual, he utilitzat el programa cmap sense massa dificultat gràcies a  que el semestre passat varem haver de fer un mapa conceptual a Psicologia de la Instrucció.
Valoro molt positivament aquesta minipac perquè m’ha servit per obrir la porta d’aquesta assignatura.

5 comentaris:

  1. Neeeena!!

    Si estàs feta una crack!!!!!
    :)
    T'ha quedat ben i ben maco!
    I amb colors estupendos que van amb tu! :)

    M'encanta

    ResponElimina
  2. Felicitats pel teu nou blog, em sembla que seràs una bona blocaire i d'aquí a quatre dies em passaràs la mà per la cara.

    Signat, el teu assessor internòfil

    ResponElimina
  3. Molt bé! Jo crec que sí ens ensortirem!
    La foto que tinc la vaig fer un estiu anant en barca per la costa nord de Menorca, no és en directe, però et pots fer una idea de la tranquilitat que aporten aquestes excursionetes...és màgic!
    Seguim en contacte!

    ResponElimina
  4. Noia, ens trobem igual.
    Tot això és un món que em queda per descobrir!!

    Però de mica en mica ens anirem ensortint!!!

    ResponElimina
  5. Carai amb el cmap! Jo l'he descobert fa un parell de setmanes i estic encara que al.lucino. ARa, queden ben macos els mapes!
    Endavant Teresa!!!

    ResponElimina